.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان مقام معظم رهبري و بيانيه‌ اهالي فرهنگ و هنر مازندران

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در بيانيه‌اي كه به نمايندگي از سوي اهالي فرهنگ و هنر استان صادر شد، گفت: سخنان مقام معظم رهبري دشمنان نظام را مأيوس كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، محمد‌اسماعيل امام‌زاده اظهار داشت: سخنان رهبري معظم انقلاب در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران، التهاب و اضطراب دوستداران نظام مقدس جمهوري اسلامي در داخل و خارج كشور فرو‌نشاند و دشمنان بي‌ريشه و قسم خورده نظام را مايوس و نا اميدكرد.
وي افزود: دشمنان هميشگي ملت ايران، بدانند مادامي‌كه ذيل توجهات حضرت ولي عصر (عج) و سايه رهبري داهيانه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بر سر مردم ايران سايه افكنده است و نظام اسلامي با اتكا بر آراي ملت مستحكم است و دولت ايران از حمايت قاطبه ملت برخوردار است، توطئه‌هايتان ناكام باقي خواهد ماند.
وي اضافه كرد: ملت ايران شما را شناخته است و انقلاب عظيم اسلامي ايران كه دنيا همانندش كم‌سابقه است، نتيجه همين شعور و شناخت است و ملت ايران ذره‌اي از اهداف انقلابي و اسلامي شان كوتاه نخواهند آمد.
امام‌زاده تصريح كرد: موج‌سواران بدانند كه به اسم حقوق بشر و دموكراسي نمي‌توان در مقابل آراي ميليوني ملت با بيشترين مشاركت ايستاد و با مظلوم‌نمايي نمي‌توان خدشه‌اي در اين پيروزي بزرگ ملت ايران وارد كرد و بدانند هرگونه سياه‌نمايي و حركت در راستاي منافع و تمايلات بيگانگان و خود‌فروختگان و وام‌داران به نظام سرمايه‌داري و حكومت‌هاي زر و زور و تزوير به چشم باز ملت ايران خواهد نشست و در تاريخ جوابگو خواهند بود.
وي بيان داشت: بيانات داهيانه مقام معظم رهبري فصل‌الخطاب براي همه مسئولان و ملت شريف است و هرگونه خطا و تعدي از فرمايشات ايشان قطعا محكوم مي‌شود و مورد گذشت از ديد ملت نخواهد بود.
مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مردم انقلابي، متدين و باشعور و درايت سرزمين علويان ضمن سپاس به پيشگاه الهي نسبت به نعمت ولايت و رهبري و تاكيد بر لزوم تبعيت از رهنمودها ي معظم له و حمايت قاطعانه خود را از فرمايشات گرانقدر ايشان اعلام داشته، همگان را به حفظ وحدت و قانون‌گرايي و پرهيز از هرگونه حركتي كه منجر به تنش و سوء‌استفاده دشمنان شود، دعوت مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.321 seconds.